piątek, 15 stycznia 2016

Rodzaje zleceń


Witam, Was :)
Więc... Rodzaje zleceń Konsultanta Ślubnego:
KOORDYNACJA- każda z nas powinna mieć tak zwany "scenariusz". Kartkę na której wszystko jest rozplanowane. To pozwoli nam mieć nadzór nad prawidłowym przebiegiem uroczystości ślubnej oraz weselnej.
-koordynacja w Urzędzie Stanu Cywilnego/Kościele
-dopilnowanie ustaleń na sali weselnej
-koordynacja zaślubin, wesela
-nadzór nad podwykonawcami
-opieka nad Parą Młodą oraz Gośćmi
-rozliczenia z podwykonawcami
-demontaż dekoracji
Jeżeli jesteśmy w KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI to postępujemy jak wyżej, wszystko według scenariusza-jest to wygodna metoda. 
Jeżeli jednak jesteśmy tylko w CZĘŚCIOWEJ ORGANIZACJI wtedy zajmujemy się tylko swoimi konkretnymi zleceniami i musimy zaakceptować zamówionych nie przez nas podwykonawców. 






Na koniec zdjęcia pięknych dekoracji, cudne :)

21 komentarzy:

  1. zgadzam się trzeba iść według scenariusza,bo inaczej można się pogubić ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jesteś konsultantką? pozdrawiam:)

      Usuń
    2. pisałam pod ostatnim postem komentarz,że chciałabym być konsultantką;)
      robiłaś kursy jakieś? bo ja skończyłam roczne studium o tej tematyce,ale niestety potrzeba kursów żeby znaleźć w tej branży pracę..

      pozdrawiam;)

      Usuń
    3. Tak mam, robiłam kurs u 'ślubni doradcy' :)

      Usuń
  2. To musi być fajne :>
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dekoracje są przepiękne<3
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być świetna sprawa być takim doradcą.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. jak oglądam takie rzeczy to już mi się chce za mąż wychodzić :D

    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście tak przesłodzony wystrój toleruję wyłącznie na weselach, ale muszę przyznać, że jest bajkowy :D

    P.S. Podoba mi się nazwa twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jedyny taki dzień kiedy można sobie zaszaleć :D
      dzięki :))

      Usuń
  7. oj coś tematy ślubnpoklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :) e ostatnio sa na topie :) bardzo interesujący post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zauważyłam, że tych tematów coraz więcej :D

      Usuń
  8. Fajne zajęcie, oglądałam tylko na filmach amerykańskich jak to działa, super!

    OdpowiedzUsuń